Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Κύριε Πρωθυπουργέ, Υπάρχουν πολλά θέματα για συζήτηση.



 Κύριε Πρωθυπουργέ, είμαι ένας πατριώτης – τουλάχιστον έτσι θέλω να αισθάνομαι –
και αντί να ακούω άχρηστες διαπιστώσεις, δεξιά κι αριστερά,
σκέφτηκα ότι θα ήταν εξυπνότερο και εντιμότερο να οργανώσω
μια ανεξάρτητη και πατριωτική θυρίδα επικοινωνίας
με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας.



Κύριε Πρωθυπουργέ, απευθύνθηκα σε αντιρρησίες και διαμαρτυρόμενους επί της πολιτικής σας.
Τους ζήτησα να σας απευθύνουν τον λόγο, αλλά δεν βρήκα ανταπόκριση. Ίσως κάποιοι προτιμούν να μη τα καταφέρετε.
Σήμερα λοιπόν, θα ξαναγράψω εγώ. Δεν σας ψήφισα, αλλά σέβομαι τους κανόνες της δημοκρατίας και σας θεωρώ, Πρωθυπουργό μου.
Σέβομαι τους κανόνες της Ελληνικής Δημοκρατίας και σας εύχομαι καλή τετραετία. Ή θα σας ψηφίσω κι εγώ ή θα χάσετε ακόμη έναν ‘φίλο’.

Το έργο σας, εύχομαι να είναι επιτυχημένο, το αργότερο στο τέλος της τετραετίας.




Σπουδαίοι ηγέτες, κύριε Πρωθυπουργέ, προδοθήκανε από την ‘αυλή’ τους. Σας παρακαλώ πολύ, προσέχετε τα ‘νότα’ σας.



Δεν είμαι ‘λόγιος’, ‘δημοσιογράφος’, ‘γραφιάς’, πάσχω μάλλον από δονκιχωτισμό. Καταλαβαίνετε.
Μου είπαν, ότι για να διαβάσετε κάποιο μήνυμα μου, αυτό δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από ένα μήνυμα των εκατόν και εξήντα χαρακτήρων.
Σταματώ λοιπόν εδώ, αλλά θα επανέλθω. Πιστεύω ότι η αρχή είναι το ήμισυ του όλου, και η αρχή έγινε.



Υπάρχουν πολλά θέματα για συζήτηση.

Η στήριξη των ανέργων, των χαμηλοσυνταξιούχων, των πολυτέκνων, των μικροεπαγγελματιών, των νέων που δεν έχουν ελπίδα και άλλων κατηγοριών που έχουν ήδη φθάσει ή και ξεπεράσει τα όρια τους.  

Θέματα που δεν έχουν οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού. Τέτοια θέματα είναι η συνολική και όχι τμηματική οριοθέτηση της ΑΟΖ, το θέμα των λαθρομεταναστών και πολλά άλλα.


Είμαι Πόντιος και πεισματικά πατριώτης. Ίσως θα έπρεπε να είμαι βαθύτατα απογοητευμένος από τους πολιτικούς μας, αλλά σαν χριστιανός δεν απελπίζομαι ποτέ.
Ελπίζω και προσεύχομαι, να ‘δώσει’ ο Θεός πολιτικούς με ευγενείς στόχους, αναθέρμανσης των ιδανικών της Ελλάδας των Ελλήνων, ανεξάρτητα από θρησκεία, χρώμα και προέλευση.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο κοσμος εδώ

Flag Counter

Φίλοι μου, εσείς από ποιά χώρα είστε;